brand Your Business Now- online cursus

Wij hebben de afgelopen jaren vele organisaties organisaties geholpen om zich als sterk merk te laten zien, zich te profileren. Onze uitgebreide ervaring, expertise, kennis en werkwijze hebben we vertaald naar een eigen programma; Brand Your Business Now. Dat bieden wij ook aan als een online cursus. Op je eigen tempo ga je zelf, of met de medewerkers van je organisatie aan de slag om van je organisatie een brand (merk) te maken.

Hoe werkt het?

In vijf weken werk jij naar een heldere branding toe. Elke week krijg je een opdracht toegestuurd via de mail. Print deze uit en neem er goed de tijd voor. We hebben het programma zo samengesteld dat de cursus heel goed te begrijpen is als je geen communicatie of marketing achtergrond hebt. En het is bovendien interessant om te doen! We geven praktische voorbeelden en handige tips. Na de cursus ben jij een expert!

 

Onderweg ga jij jouw organisatie onder de loep nemen. Elke week ga je aan de slag met vijf hoofdthema':

 

1. Jouw DNA

Hoe ziet jouw bedrijfsidentiteit eruit?

2. Positionering

Hoe verover je jouw unieke plek binnen de markt?

3. Ijzersterke strategie

Wat is je ideale klant? En wat kun je doen om die naar jou toe te laten komen?

4. Het effect van communicatie

Wat hoort er nou eigenlijk bij een juiste bedrijfscommunicatie?

5. Heldere marketing

Hoe kun je klanten binden en verleiden tot het aankopen van jouw product?

 

Je krijgt ook een blanco ROAD-map van ons. ‘on the ROAD’. Dat staat voor: Richtinggevend, Onderscheidend, Adviserend, Doeltreffend. Na elke opdracht schrijf je jouw bevindingen in jouw persoonlijke ROAD-map. Die helpt je om op koers te komen en blijven als het gaat om je bedrijfsidentiteit, de juiste strategische keuzes én de vertaalslag naar je interne- en externe communicatie. Hang deze op kantoor na de cursus, communiceer ze met je medewerkers en houd het aan als leidraad voor jullie branding. Het is jouw weg naar succes!


Aan het einde van de cursus heb jij:

» Een ijzersterke branding

» structuur, richting en keuzes helder in beeld

» Beter zichtbaar in de markt

» Onderscheidend van concurrenten

» Meer omzet en Betere klanten

» Meer overzicht en structuur in je werk

Doe nu mee! Meld je aan en je kunt direct beginnen met de branding van jouw onderneming:



Martin Atkin, former Head of Creative Communications, Greenpeace International

I worked with Nicole and Maarten on two flagship Greenpeace campaigns, “Defending our Oceans” and “Protecting our ancient Forests”. Their creativity, insight and professionalism made a big contribution to the success of the campaigns and enabled Greenpeace to raise the profile of these vital issues to a global audience.

Martin Atkin, former Head of Creative Communications, Greenpeace International
Het artikel is toegevoegd.