Blogs

Branding via de autosport

Branding via de autosport

Door de raceprestaties van max Verstappen in de Formule 1 is de kart- en autosport steeds populairder aan het worden in Nederland. Zeker nu de Dutch GP weer is teruggekeerd naar in Z’voort dit j... Lees meer...
Wat is het verschil tussen Branding en Marketing?

Wat is het verschil tussen Branding en Marketing?

Branding Het woord 'brand' is de engelse vertaling voor 'merk', en stamt uit de tijd dat de cowboys hun vee brandmerkten om hen te onderscheiden van de rest. Steeds meer bedrijven weten tegenwoordig ... Lees meer...
Nike, Apple en Hema, wat hebben deze merken gemeen?

Nike, Apple en Hema, wat hebben deze merken gemeen?

Ze zijn succesvol, inderdaad. Maar in die stap daarnaar toe: wat delen ze? Wat maakt deze merken zo enorm succesvol? Het antwoord: een duidelijke branding. Zodra deze merken genoemd worden, wee... Lees meer...
'Do it yourself – Brand Your Business' Direct zelf aan de slag met de branding van je organisatie

'Do it yourself – Brand Your Business' Direct zelf aan de slag met de branding van je organisatie

Het is steeds gebruikelijker om dingen zelf te doen, te organiseren, of te produceren. Deze trend is niet nieuw, maar krijgt wel een extra boost door onze ‘doe-het-zelfeconomie’, waarin ze... Lees meer...
Marketing, hoe zet je jezelf in de markt?

Marketing, hoe zet je jezelf in de markt?

Als ondernemer wil je natuurlijk niets liever dan dat je ideale klanten jou online weten vinden, en dat de aanvragen continue binnen blijven stromen. Het klinkt te mooi om waar te zijn, maar dit proce... Lees meer...
De kunst van klanten naar je toe laten komen

De kunst van klanten naar je toe laten komen

De kracht van social selling, online marketing en social media Voor een klant van ons hebben we de laatste maanden gewerkt aan een online campagne: 'No Sugar Challenge', een 40 dagen online cursus n... Lees meer...
Wat is Branding eigenlijk…?

Wat is Branding eigenlijk…?

Ken je deze nog: ‘Giroblauw past bij jou’? De belofte die de Postbank (nu ING) deed, was heel sterk. Nederlanders hielden echt van de Postbank. En dat is best bijzonder, want afgezien van ... Lees meer...
Wat is nou eigenlijk een merk…?

Wat is nou eigenlijk een merk…?

Als je het hebt over een merk, dan weet iedereen waar je over praat. Maar kun je er makkelijk een definitie van geven? Wat is nou eigenlijk een merk? Een merk bevindt zich grotendeels in het hoofd... Lees meer...
Structuur, helderheid en richting

Structuur, helderheid en richting

Bij veel organisaties horen we praktische vragen als: hoe zorgen we dat we voldoende klanten krijgen? Of: hoe zorgen we dat het beeld dat de buitenwereld van ons heeft overeenkomt met het beeld dat wi... Lees meer...
De cirkel rond

De cirkel rond

We leven met zijn allen in een digitale wereld en zijn de hele dag online bezig informatie te verwerken. Er is een overvloed aan informatie en er wordt relatief nog weinig 1 op 1 gecommuniceerd. Kijk ... Lees meer...


Joop Jansen, Advocaat Dexlegal

Wat is de identiteit van je organisatie? Waar sta je voor en waar ga je voor? Vragen die iedere serieuze ondernemer zichzelf zou moeten afvragen. De antwoorden op deze vragen vind je niet door even op een vrije middag hierover na te denken. Een serieuze ondernemer gunt zichzelf de tijd om aan de slag te gaan met het uitwerken van de antwoorden op deze vragen. Je wordt hier niet alleen zelf veel wijzer van, maar het helpt ook om te bepalen hoe andere stakeholders jou zien en hoe jij graag gezien wilt worden. Uiteindelijk zal zich dit vertalen in nog meer plezier in het nastreven van je doelen en het behalen van de gewenste resultaten.

Met de cursus ‘Brand Your Business’ heeft NPD Communications een unieke digitale cursus ontwikkeld waarmee je jezelf antwoorden kunt verschaffen op de vragen wat de identiteit van jouw organisatie is en waar je voor staat. Daarnaast biedt de cursus ook inzicht in bijvoorbeeld denkprocessen van klanten en zeer relevante hedendaagse ontwikkelingen op het gebied van internetmarketing en merkontwikkeling die voor iedere ondernemer een absolute must zijn om te kennen.

De inhoud van de cursus is relevant voor ondernemers die op het punt staan om te gaan ondernemen, maar ook voor de meer door de wol geverfde ondernemer is het raadzaam om deze cursus te volgen. Het lesmateriaal is overzichtelijk, duidelijk en voorzien van een handig werkboek, maar ook van ondersteunde filmpjes met concrete voorbeelden. De cursus biedt niet alleen de mogelijkheid om jouw eigen bedrijfsidentiteit volledig af te pellen en op te bouwen maar ook om in 10 hoogwaardige lessen volledig op de hoogte te geraken van alle recente ontwikkelingen op het gebied van online klantgedrag, de kracht van social selling en internetmarkering.

Joop Jansen, Advocaat Dexlegal
Het artikel is toegevoegd.