Vrijblijvende scan zichtbaar en Vindbaarheid online

Wij merken dat ondernemers niet goed weten hoe ze hun product of dienst in de markt moeten zetten. Wie hun klanten zijn, en hoe ze deze kunnen bereiken en aanzetten om tot actie over te gaan. Tegenwoordig is het een behoorlijke uitdaging om vindbaar en zichtbaar te zijn online. Online marketing omvat alles wat te maken heeft met de activiteiten waarop je een product of dienst verkoopt of in de markt zet. Het geeft antwoord op vragen als: hoe ziet je product eruit?, waar en aan wie wil je het aanbieden?, wat levert het die klanten op? wat zijn je USP’s ?, enz. Een juiste online marketing strategie zorgt ervoor je jouw doelgroep helder hebt, dat kan via een doelgroepanalyse. Als je dat weet wil je dat je jouw doelgroep op het juiste  moment bereikt. Meer bezoekers naar je website krijgt die contact met je opnemen, of een product of dienst bij je kopen. Dat kun je door SEO (Zoekmachine optimalisatie), en SEA (Google Ads) realiseren. Het is dus heel belangrijk dat je een online marketing plan hebt dat voor jou duidelijk maakt hoe, waar en aan wie je je product wilt afzetten. Daarnaast is het zaak dat je weet met welke mensen en middelen, en via welke online media kanalen je de boodschap gaat vertellen.

Ben je benieuwd naar jouw online marketing strategie, vindbaarheid of effectiviteit van je website?

Vraag een vrijblijvende scan aan en we geven je snel inzicht in de grootste verbeterpunten. Vraag hem dan hieronder aan.



* visueel, techniek, vindbaarheid, conversiegerichtheid


Anne-Marie van den Bosch, Sales Manager, Kerger & Co.B.V.

Denk je in: je bedrijf bestaat 100 jaar en je kijkt na je SWOT analyse om je heen waar je eigenlijk staat……. dan kun je je realiseren dat ondanks je goede reputatie het hoog tijd is voor vernieuwing. Met ''Brand your business'' brengen Nicole en Maarten een roadmap in kaart die je stapsgewijs begeleid in benoemen en bouwen van je bedrijfs-DNA: wie zijn we en waar staan we voor? Waar doen we het voor en wat is jouw rol daarin? ''Zichtbaar zijn en blijven voor onze klanten'' onze tweede eeuw in, uitdragen wat we al 100 jaar goed doen maar ook waar wij ontwikkelen zodat onze marktpositie sterk blijft. Samen met een schitterende restyling van ons logo en advies/tips in een nieuwe bedrijfsuitstraling zijn we fris een nieuwe proactieve fase ingestapt. Ook voor bedrijven die al langer bestaan en zoekende zijn in ''loslaten en het nieuwe omarmen'' is NPD Communications een geduldige maar doelgerichte partner die bewaakt dat het ontwikkelde Brand professioneel uitgerold wordt.

Anne-Marie van den Bosch, Sales Manager, Kerger & Co.B.V.
Het artikel is toegevoegd.